כוכב מוזיקלי נוסף מפציע בשמי אירופה. אברהם דוד בן 29 נשוי ואב לשניים, מתגורר בעיר שטרסבורג, מתפרס ממקצוע הנהלת חשבונות ומשלים בימים אלה את ההכנות להשקת אלבום הבכורה שלו "יהלומים".

"אני שר מגיל 4 עם אבי ז"ל, שלימד אותי לשיר והכניס אותי לעולם החזנות", מספר אברהם. הקשר עם המוזיקה התחזק והילד הצעיר מלמד את עצמו לנגן בפסנתר, לתופף בתופים וכלי הקשה, בהמשך הוא מתאהב גם בגיטרה ובסקסופון ועולמו הפנימי נהיה יותר ויותר סביב המוזיקה החסידית והיהודית. לאט לאט הוא מאפיין לעצמו קו מוזיקלי ייחודי, מתיישב ליד הפסנתר ומלחין את שירין הראשונים.

לאחר שנישא, הוא מתמקד בבניית לוח זמנים עמוס בתחום הופעות ואירועים, מגוריו בעיר שטרסבורג, עיר בירה מרכז אירופאית, מאפשרים לו להופיע בכל אירופה ולנוע על הצירים המרכזיים של הקהילות היהודיות והחרדיות ביבשת גרמניה - ספרד - איטליה - שווייץ וכמובן בצרפת. הוא אוהב להופיע בישראל ואולם בימים הנוראים תמיד יחזן בארה"ב, בבית הכנסת הקבוע שלו בלוס אנג'לס. אבל כעת, כמדי קיץ עונת החתונות מפילה אותו מהרגליים, ב"ה, ובמהלך הנסיעות הוא לומד את הטקסטים, לעיתים מלחין אותם לעיתים מביא פרשנות משלו ללחנים של טובי המוזיקאים החסידיים בעולם.

את האלבום "Diamond"(יהלום) הפיק איש המוזיקה והגרפיקה לויק טובול ("שלאגר"), הלחנים של טובי המוזיקאים והעיבודים כמו משה לאופר איצי וולדנר ואברהם דוד עצמו, את רוב העיבודים באלבום כתב משה לאופר והשאר יוני אליאב, שי ברק ואודי דמארי. בין השותפים לאלבום אפשר למצוא גם את קן ברג'ס המוכשר ומרים ישראלי ("יש תקווה") שכתבו מילים.

הסינגל הראשון "שמעו לי" מבוסס על מדרש רבה דברים (פרשה ד' פסקה ה'): "אמר הקב"ה לישראל- שמעו לי שאין אדם שומע לי – ומפסיד...", אז אל תפסידו!

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!