מנחם אסף הוא מוסיקאי מוכשר שלא מוכן להכנס למשבצת. בעבר התעסק בהפקת מוסיקה חסידית קצת שונה, אבל בארבעת השנים האחרונות עסוק רובו ככולו במוסיקה יהודית ובהקלטת אלבום בכורה בסגנון אחר ממה שהכרנו עד עכשיו. בחודשים האחרונים רבים הספיקו להחשף אל שני הסינגלים שהוציא לאוויר העולם 'קץ הימים' ו'וניגש חורש בקוצר' שזכו לתהודה רבה.

בימים אלה רואה אור אלבום הבכורה של מנחם, שנקרא "בורא נפשות". הרעיון מאחורי שיר הנושא והאלבום עצמו הוא שבורא הנפשות, ברא את הנפשות וגם את חסרונם, וכל הסיפוק וההתקדמות שלנו בעולם מגיעה דרך החיסרון והמילוי שלו. כל שיר באלבום נולד בעת רצון של שמחה, כאב או מחשבה - את הרגע הזה חולק מנחם עם המאזינים. מילות השירים, לקוחות בחלקם מהמקורות וחלקם כתב בעצמו, לאורך ארבע שנות יצירה והפקה. לצד כל שיר בחוברת האלבום, מביא מנחם מבט פנימי ועמוק יותר על הרקע מאחורי השיר.

אחד-עשר שירי האלבום מכילים מוסיקה מגוונות ומושקעת, המורכבת ממקצבים שונים, פאנק, רוק, ג'אז קל, שבע שמיניות, פלמנקו ועוד - כאשר כל שיר הוא בסגנון אחר לגמרי, מה שהופך לחוויה מוסיקלית מושלמת. לאור ניסיונו העשיר באולפני אטמוספר שבבעלותו, את העיבודים עשה מנחם בעצמו, דבר יחודי לאמנים. יתרון שעזר לו להקליט את השירים בצורה אמיתית ופנימית – כדי שיצאו מעומק הלב, ולא בצורה טכנית.

"ארבע שנים תמימות עבדנו על האלבום, ואני שמח להגיש בפניכם את התוצאה הסופית. מנעד השירים באלבום נותן ביטוי למגוון רחב של אנשים, כולי תקווה שיתקבלו בחפץ לב באזני שומעיהם" – אומר מנחם, שמבטיח שזוהי רק ההתחלה. בעתיד הוא מתכנן להמשיך ולהוציא עוד שירים ואלבומים.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!