משנכנס אדר מרבים בשמחה. אם תכניסו את התקליט החדש של יהודה דים – "פורים-HITS", למערכת השמע שלכם בבית או ברכב, סביר להניח שתחושו היטב את השמחה הכ"כ נדרשת בימים אלו של חודש אדר.

אחרי שני אלבומים עם מוסיקה יהודית-ישראלית מקורית בשם "מחשבות" ו"תכלס", היוצר והאמן יהודה דים חוזר עם דיסק פורימי הכולל בתוכו לחן חדש, קצבי וסוחף למילים "ויהי במי אחשוורוש", שכבר הפך ללהיט בתכניות הרדיו השונות.

האלבום החדש נעשה בשיתוף פעולה יחד עם שלום ברנהולץ, זמר צעיר ומבטיח שפרץ לתודעת הציבור עם שיר הרגש העוצמתי "צמאה נפשי" שהפך ללהיט בעולם הישיבות.

מלבד זאת, האלבום החדש כולל מספר מחרוזות קצביות – מחרוזת "מרבים בשמחה" בלחנים שונים, מחרוזת "שושנת יעקב" במספר לחנים, מחרוזת "לבסומי בפוריא" הכוללת את השירים "אם יהודי, רווח והצלה, חייב איניש, ותוסף אסתר, וגם חרבונא וארור המן" ואת השיר "מתי" – תיקון פורים בלחן עממי שמבוצע ע"י הסולן שלום ברנהולץ.
העיבודים לאלבום הופקדו בידיו האמונות והמקצועיות של אלי יונה שהיה חלק בלתי נפרד מהפקת האלבום.

"עברו רק מספר ימים מאז יצא השיר החדש ואני מקבל תגובות ממקומות בלתי צפויים שהשיר מושמע אינספור פעמים, גם בתחנות רדיו שמשדרות לציבור הכללי", מספר יהודה דים עם צאת האלבום. "השיר הזה נולד לאחר שהבן שלי השמיע לי שיר ישן עם המילים "ויהי בימי אחשוורוש" ואמרתי לעצמי שעל המילים האלה אני חייב להלחין שיר קצבי שמתאים לאווירת הפורים. מהרגע שהשיר הוקלט, הבנתי שבגלל הקצב הסוחף שלו, הציבור יאהב את השיר. היה לנו כאן סייעתא דשמיא מיוחדת".
"מעבר לכך", מוסיף דים, "הוספנו לאלבום כמה מחרוזות של שירים ידועים ומוכרים בעיבודים חדשים. הדיסק הזה מרגע שמיעתו מכניס את השומע לאווירת השמחה של חודש אדר וימי הפורים. כדי להפוך אותו לנגיש לכולם, דאגנו שהוא יימכר במחיר השווה לכל כיס הן בחנויות המוסיקה והן ברשתות השיווק הגדולות".
"כעת", מגלה יהודה דים, "אני יכול להתפנות לסיים את האלבום החסידי והמלא עליו אני עובד זמן רב. "למעשה, אנשים שואלים אותי ברחוב מתי יהיו לנו עוד שירים כמו שובי השולמית וכדו'. מסתבר שהציבור מחכה לשירים חסידיים אותנטיים. עכשיו, אחרי שני אלבומים שאני מכנה אותם אלבומי קירוב - "מחשבות" ו"תכלס", שביצעתי על פי מילותיו של הרב אהרן לוי מבכירי המרצים ב"ערכים", אני מתעתד להוציא בקיץ הקרוב אלבום חסידי שיהיו בו בעז"ה כמה להיטים חדשים".

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!