אליעזר בוצר 'נלחם ברוח'...

לאחר "הפרעות. קשב. ריכוז" ממשיך הזמר והיוצר אליעזר בוצר לאלבום הבא, משחרר סינגל ראשון - "נלחם ברוח".

שיא מיוזיק | יום שני א' כסלו התשע"ד, 04-11-2013 בשעה 20:14צפיות: 1698.
אליעזר בוצר 'נלחם ברוח'...
אליעזר בוצר
כבר שנה שהמוזיקה היהודית צבועה בגוונים עזים ושמחים. הסיבה לפרץ הצבעוניות נובעת מאומן אחד אמיץ, יוצר שומר מצוות שהחליט יום אחד לזעוק את אמיתותיו בפרהסיה. הוא רתם לשם כך את טובי המוזיקאים בישראל, קיבל החלטה לכתוב ולכתוב ומאז קשה לעצור אותו. אליעזר בוצר, המכונה בפשטות "בוצר", אחראי לאחד האלבומים המעניינים ביותר שיצאו במוזיקה היהודית: "הפרעות. קשב. ריכוז".

גיל סמנטנה, אהוד בנאי ואביתר בנאי, שותפים ומלווים את בוצר ויחד עם הרכב נגנים מגובש, הכולל את עמית יצחק מהמוסיקאים המובילים בשנים האחרונות, עשו את האלבום ומלווים אותו במסע ההופעות הססגוני שלו.

בוצר נולד בעיר העתיקה בצפת למשפחה דתית- לאומית. מסעו האישי כולל התקרבות והתחזקות ("בעצם, חזרתי בתשובה לפני הצבא..."), שירות קרבי מטלטל בסיירת נח"ל, חיים עם רעייתו בהודו, שם עסק בפעילות קירוב וחסד למען צעירים בחיזוק הזהות היהודית. בעשור האחרון מנהל בוצר עם משפחתו מרכזי קירוב ליהדות למען הכלל, בארץ, בהודו ובסין.

השיר "נלחם ברוח" מדבר על הצורך להאמין בעצמנו, בייחודיות של כל אחד ואחד מאיתנו וברלוונטיות של זה בעבודת ה'. להבין שמגמת הברור שלנו צריכה להיות מופנית קודם כל כלפי עצמנו שכן רק בתוכנו נמצא את הדרך לגדילה אמתית. המוזיקה, השירה, היצירה, מסייעות לבוצר כיום להביע דעת, תובנה ותבונה על עצמו ועל סביבתו. הטקסטים - שאינן שגרתיים בעליל והמוזיקה - שלא ניתן לקטלג תחת שום תבנית מוכרת, מספקים עניין רב סביב היצירה שלו.

"...הבירור שלנו צריך להיות מופנה קודם כל כלפי עצמנו,
שכן רק בתוכנו נמצא את הדרך לגדילה אמיתית..."


האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
אליעזר בוצר - נלחם ברוח.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.