כמידי שנה בעשור האחרון מתווספים בימי ערב ראש השנה המתקרב, שירים חדשים שמוקדשים במיוחד לרבי נחמן מברסלב.

לקראת הנהירה ההמונית של יהודי התפוצות מקצוות עולם לאומן אשר באוקראינה, חברו להם יחד - הDJ והיוצר "רועי הרוש" והזמר "בריו חקשור" (Baryo) עם קולות של להקת "הברסלברס", לשיר חדש מיוחד לרבי נחמן.

השיר שנקרא "זכותו תגן עלינו" (רבי נחמן) מצטרף לטרנד העולמי החדש אשר דיג'יים ידועי שם מארחים אומנים.

"השיר על רבי נחמן עלה לי ברעיון לפני 3 שנים כשהתחלתי את הקריירה כזמר והתגוררתי בניו יורק ופנה אליי אחד מהDJ היהודים התותחים ששולטים באמריקה, בשאלה למה הזמרים הגדולים מוציאים שיר לרבי נחמן ואני לא, אחרי כמה ימים פתאום עלה לי הרעיון לשיר, שבמקורו הוא לחן פרסי ידוע.

להגיע לאישור לשיר הגענו עם אקו"ם עד להפקה של ריטה (שחידשה את השיר) שהיו אדיבים מאוד והפנו אותנו לעו"ד שטיפל בזמנו בזה עד שהגענו לפדרציה בצרפת שמייצגת את המוזיקאי רוחאני אשר סידרו את העניין שיקבל את התמלוגים וכו'

בסוף לשחרר את השיר הייתי צריך הרבה אומץ ותעוזה בגלל הסגנון השונה אשר מאפיין בעיקר מוזיקה אלקטרונית עולמית שתופסת יותר בחו"ל"
מספר בריו בראיון מיוחד בין ההכנות לנסיעה לאומן בפעם הראשונה תוך כדי שהוא בחדר חזרות עם בנו הצעיר של משה לאופר באולפנו של שמואל יונה, בחזרות לאירועים בבמות המרכזיות ובישיבות אשר הוזמן השנה.

רועי הרוש (25) מופיע כDJ ויוצר בבמות היוקרתיות של האירועים בישראל.

בריו חקשור (24) נחשב לאחד מהזמרים הצעירים הבולטים והמבטיחים במוזיקה היהודית בשנים האחרונות, עם ארסנל של להיטים כמו ״ברחמים״ ״אור הלבנה״ "נפלה עטרת ראשינו" (עם בנו של דדי) שהגיעו לקצוות עולם, וכולל כמובן הבייבי הראשון ״ברשות״ שבו שיתף פעולה עם הזמר העולמי יעקב שוואקי.

(אגב, זה הפרויקט השני שבריו משתתף, אחרי שהשתתף בפרויקט שירי שבת של "קוקה קולה" עם 24 זמרים מכל העולם. בקרוב יתווסף בריו לפרויקט של זמרים מארה''ב ללחנים של אחד מהראשי ישיבות)

את השיר ניתן לשמוע בימים אלו בסוואנות של הננחים ובפרויקט מיוחד של הנחמנים שמארח בין היתר את ליאור נרקיס, איציק אשל ועוד׳ בביצועים חדשים במיוחד לפרויקט.

האזנה עריבה וכתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומתוקה!