שיר חדש, בלחנו של הזמר והיוצר החסידי יהודה דים, המתאים לימים אלו של חודש אלול, יוצא בימים אלו על מילות הפסוק "צמאה נפשי לאלוקים לקל חי".

השיר מבוצע ע"י שלום ברנהולץ, זמר חתונות ידוע, בשילוב ילד הפלא נתי מילר ומקהלת ילדים, בוגרי חוגי מקהלות הילדים, בהנחייתו ובניהולו של יהודה דים.

השיר "צמאה נפשי", בלחן מרגש וקליט, הושמע בבין הזמנים האחרון במסגרת מספר קעמפים ותוך זמן קצר, הפך ללהיט. בחלק מהישיבות סיפרו כי על אף ששמעו אותו פעם אחת בלבד בהופעה, כבר הפך השיר לחלק משירי סעודה שלישית בישיבה.

עבור ברנהולץ זהו שיר ראשון, סינגל בכורה, לקראת עבודה על אלבום מלא.
"באתי מעולם החתונות, שם אני נוהג להופיע כמעט מידי ערב. אבל באופן אישי אני מתחבר יותר לשירי רגש וחיפשתי להקליט שיר חדש שלי עם מילים שמדברות לכולם. כך נוצר החיבור עם יהודה דים, שכבר חתום על הרבה מאד להיטים, ומהרגע הראשון התחברתי גם למילים וגם ללחן. בעיצומה של העבודה על הקלטת השיר, יהודה השמיע לי קטע שהמקהלה שהוא מלמד במסגרת חוגי המקהלות לילדים, ביצעה. מסתבר שהמקהלה ביצעה במסגרת החזרות והלימודים, גם את השיר הזה. שמעתי קטע ששר ילד הפלא נתי מילר והופתעתי מהאיכות הקולית והמנעד בקולו. ביקשתי מיהודה לשלב את נתי בשיר, על אף שבתכנון המקורי זה היה שיר סולו. אבל התוצאה ב"ה מדברת בעד עצמה. זהו שיר רגש שא"א שלא להתחבר אליו".

יהודה דים, מלחין השיר והמפיק מספר על השיר החדש ועל הזמר שלום ברנהולץ: "כמפיק, זהו אתגר גדול לעבוד עם זמר חתונות שרגיל לשירים קצביים ולהרקיד קהל ובבת אחת צריך לעשות שינוי חשיבתי ולהתקבע בעבודת אולפן. אבל שמחתי לעבוד עם שלום, שמהר מאד הסתגל לשינוי וביצע את השיר בשלמות. העבודה מדברת בעד עצמה. שרתי את השיר בכמה קעמפים בבין הזמנים האחרון ומתגובות שקיבלתי מבני הישיבות, הבנתי שהשיר תפס".
"למעשה", מספר דים, "השיר כבר היה מוכן בקיץ, אבל שלום החליט להמתין עם השיר עד לחודש אלול, כי המילים והלחן מתאימים לחוש אלול והימים הנוראים.

לחן והפקה: יהודה דים
זמר: שלום ברנהולץ
ילד פלא: נתי מילר
עיבוד: ג'ף הורביץ

האזנה מהנה ושנה טובה בשיא מיוזיק!