בן ציון בורובסקי הוא מורה ומוסיקאי, אב לארבעה המתגורר במבוא חורון. החשיבה החיובית על החיים והצורך לשתף בה מגוון אנשים במקומות שונים, זורמת בעורקיו כבר שנים רבות ומזה 15 שנה מופיע כזמר וקלידן בשמחות ואירועים. עם השנים כתב והלחין מבחר שירים ברוח של אחדות, שמחה ואופטימיות בעם ישראל. לפני כשלוש שנים החל לעבוד על אלבום משיריו, יחד עם המעבד המוסיקלי המוכשר ערן קליין.

שני סינגלים שמחים ומצליחים שחרר בורובסקי במהלך החורף האחרון: "עם אחד" ו"חייך" לקראת האלבום שהיה אמור לראות אור אחרי ספירת העומר. הרצח הפתאומי של בן הדוד האהוב – אביתר בורובסקי הי"ד – בשלהי חודש אייר, קטע את סיום העבודות על האלבום. תחושות האבל העמוקות, כמו גם הרצון להנציח, נמהלו בזיכרונות השמחה והחיוכים שגרם אביתר הי"ד לכל סובביו, מה שהוביל להשלמת מלאכת העבודות על האלבום ששיר הנושא שלו חייך הוקדש לזכרו.

"חייך" - האלבום המלא והחדש שרואה אור בימים אלה, מכיל עשר רצועות אשר אוצרות בתוכן תקופת חיים רוויה ומגוונת – בתוכה חוויות, עליות וירידות, רגעים של שמחה וסיפוק ולהבדיל עת עצב ומכאוב. שיר הנושא "חייך" אופטימי ושמח, השיר "עם אחד" בעל מסר על האחדות החשובה והנחוצה, השיר המרגש "מהרה" שעוד עתיד להוביל בע"ה זוגות רבים בישראל אל תחת החופה, "כפית של זכות" - שיר מתוק, מלא בעין טובה המובילה למסר של לדון לכף זכות וכן שני שירים מתוך זמירות השבת "אזמר בשבחין" בלחן מקפיץ וקליט המתאים לכל המשפחה ו"בני היכלא" בלחנו המרגש של הרב דודי ליבוביץ.

שיר מרתק במיוחד הוא השיר "דרך ארץ" על זהירות בדרכים, שנכתב והולחן עקב היותו של בן ציון נהג אמבולנס וכונן המוקפץ לאירועי חירום רפואיים. במסגרת התפקיד ראה וטיפל במספר רב של תאונות דרכים, חלקן קשות, מה שגרם לו לשחזר את מרבית הגורמים העיקריים לתאונות וכיצד ניתן למנוע אותם. מתוך כך חיבר את מילות השיר אשר משולבות בכללי זהירות בדרכים, ביניהם: 'תן זכות קדימה לענווה ואין כניסה לגאווה' ועוד.

המטרה של בן ציון באלבום היא להעביר מסר של אחדות, שמחה ואופטימיות לעצמנו, אחד אל השני, לכל הסובבים ומכל הגוונים, מתוך עין טובה ונכונות לקירוב בין הבריות.

האזנה ערבה, מועילה ובונה בשיא מיוזיק!