קרוב לשנה חלפה מאז הוציא הרב משה דוד ווייסמאן, אב לתשעה וראש כולל המתגורר בביתר עילית, את אלבום הבכורה עבודה שבלב. האלבום הכיל עשרה שירים סוחפים ומרגשים מאוצר לחניו של ווייסמאן, המבוצעים ברובם בעיבודים אקוסטיים, וקיבל תגובות נלהבות בשלל כלי התקשורת מחד ומאידך גם בעולם הישיבות.

הרצון להפיץ את השירים והניגונים הלאה, לציבור גדול יותר ובמיוחד לבחורי ישיבות הספונים באוהלה של תורה ולא מחוברים לעולם התקשורת, הובילו להפקת דיסק טעימות מיוחד, שיחולק חינם אין כסף לבחורי ישיבות. "המטרה של הניגונים זה לחזק את הקשר הפנימי עם הקב"ה ולעזור בעבודת ה'." – מסביר משה דוד.

דיסק הטעימות מורכב מארבעה שירים, שניים הם מתוך האלבום הראשון: "מקדש מלך" ו"ממקומך". השניים האחרים הם שירים חדשים; "לכה דודי" אותו הלחין ווייסמאן יחד עם חברים וכן השיר "עבודת השלמות" המושר ע"י אריה סימון וירחמיאל זיגלר, שמשוחרר כעת כסינגל לכלי התקשורת, בתחילת חודש אלול, בו חוזרים בחורי הישיבות אל בתי המדרש.

מילות השיר עבודת השלמות מקורם בישיבת אוהל תורה בברנוביץ של הרב אלחנן וסרמן זצ"ל הי"ד, באירופה לפני מלחמת העולם השנייה. התלמידים נהגו לשיר ניגון אודות העבודה שיהודי צריך לעשות כדי להגיע לשלמות. כל צעד בדרך הוא 'עבודה' - בשני המובנים – גם עמל וגם עבודת ה'. המסירות נפש של יהודי בשאיפתו לשלמות רוחנית, הם כמו קרבנות שמקריב מעצמו על המזבח. משה דוד שמע את המילים מהר"מ של הבן שלו, ששמע אותם מתלמיד שלמד בברנוביץ. הבן שלו ביקש ממנו להלחין ניגון חדש למילים והרי התוצאה לפניכם.

דיסק הטעימות חולק בינתיים במספר ישיבות בירושלים. אם אתם רוצים שדיסק הטעימות יחולק גם בישיבה שלכם, חינם אין כסף – אנא השאירו הודעה בתא הקולי בטלפון 0508974215 או פנו למייל: moshedovidweissman@gmail.com

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!