דואט השלום בדרכו של הרב פרומן: "דרך מיוחדת"

מרדכי יצהר (בוימל) משיק סינגל שלישי - "דרך מיוחדת", בדואט עם דביר כהן, סולן להקות דיוואן הלב ומיתרי דוד.

שיא מיוזיק | יום שני כ"ה סיון התשע"ג, 03-06-2013 בשעה 17:41צפיות: 1482.
דואט השלום בדרכו של הרב פרומן:  "דרך מיוחדת"
מרדכי יצהר
מרדכי יצהר נמצא בישורת האחרונה לקראת השקת אלבומו החדש אי"ה אחרי תשעה באב, אשר צפוי להיות מלא וגדוש בדואטים משובחים. כזכור, שני סינגלים ראשונים הרחמן לחג הסוכות, בו ארח לדואט את הזמרים סיני תור ובנימין לנדאו, ואם אשכחך ירושלים בדואט עם הזמר יצחק מאיר, כבר הספיק לראות אור. כעת, הוא משיק סינגל שלישי - דרך מיוחדת, הפעם בדואט עם דביר כהן, סולן להקות דיוואן הלב ומיתרי דוד.

השיר דרך מיוחדת נכתב בדראמסאלה שבצפון הודו לפני ארבע שנים, כשמרדכי ומשפחתו שהו שם בשליחות בבית היהודי. במקור השיר נכתב לחיזוק עצמי בעקבות מישהו שהחליש אותם בשהותם בבית. "...יש לך דרך מיוחדת, לא צריך לקרוא לה בשמות. נכון זה לא שחור לבן אצלך, אבל זוהי נשמתך אין לך אחרת".

"היום כשאני קורא את המילים שוב, אני מרגיש כאילו השיר נכתב בנבואה; מילה במילה על רב הישוב שלנו הרב מנחם פרומן שנפטר השנה, כאילו מובן מאליו שהשיר מוקדש לעילוי נשמתו" – מספר מרדכי – "מקובל לחשוב שבשביל לצאת למלחמה, צריך אומץ. אבל האמת שלצאת ולעשות שלום (גם עם עצמנו) צריך עוד יותר אומץ. זהו האומץ שהיה לרב מנחם, שדרש וביקש באמת את השלום".
.
דביר כהן, סולן להקות דיוואן הלב ומיתרי דוד, נענה לבקשתו של מרדכי והצטרף אליו יחד לביצוע השיר. החיבור שנוצר בין השניים, מוצלח במיוחד, כאשר הסלסולים והשירה של דביר מקפיצים את השיר לגבהים חדשים. על הפקתו המוסיקלית של השיר, כמו גם האלבום המלא הופקד המעבד המוכשר ערן קליין.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
מרדכי יצהר - דרך מיוחדת.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.