לפני מספר ימים חגג הזמר אסף שפר את חתונתו בשעה טובה ומוצלחת והקדיש לרעייתו בעת שבירת הכוס את שירו החדש המקפיץ ומלא הרעננות 'ענבי הגפן'.
שפר, המופיע מידי ערב בחתונות ואירועים ברחבי הארץ, השאיר את מלאכת המוסיקה בחתונתו לחברו לתחום הזמר אלעד כהן ,ופקד לשם שינוי את רחבת הריקודים .
בין כל הכנות החתונה ובזמן שצלילי השיר 'משיח' עדיין מהדהדים, שפר משחרר סינגל נוסף לקראת האלבום בכורה, ומנגיש בביצוע עוצמתי ומרגש את אווירת רחבת הריקודים השמחה למאזיני השיר בשירה חיה וסוחפת.
מילות השיר הכתובות בתלמוד זכו ללחנים וביצועים גדולים שלא נס ליחם, בניהם גדולי הזמר החסידי בעבר ובהווה, מר' שלמה קרליבך ועד אברהם פריד מנדי גרופי מרדכי בן דוד ויעקב שוואקי. שילוב המשפטים ענבי הגפן ..דבר נאה ומתקבל ו"כיצד מרקדין לפני הכלה", המוכנסים לקצב שמח עושים את שלהם ונכנסים ללב ולשרירי הרגלים גם יחד.
אופי שיריו הקודמים של שפר,המילים 'קראתי בכל לב ענני ה' חוקך אצורה' ,'חזקו ידיים רפות' , לעושה נפלאות' ,'זה היום' והשיר 'משיח' משקפים את דרכו של שפר לשורה הראשונה של זמרי המוסיקה החסידית ועל כך שאין שיר 'סתם', ומאחורי כל שיר עומד מסר מסוים שחשוב למבצעו להוציאו לאור,על חיבור לקב"ה ועל הכמיהה והתלות הבלתי נגמרת והמוחלטת של האדם והעם באלוקיו.
השיר '"משיח", שלא כמו בשירים הקודמים של שפר מבוצע בהגייה עברית ומילותיו כתובות בפשטות יהודית ועולה בקנה אחד עם השינוי המרענן המשולב במוסיקה היהודית שקרנה עולה בשנים האחרונות.
אלי אסרף, מי שעיבד חלק משיריו של שפר, זכה לשבחים ויוצאי דופן בתחנות הרדיו הדתי –חרדי והכללי כאחד על העיבוד לשיר האחרון 'משיח', והפעם בכישרונו הגדול הלחין ועיבד את הסינגל השישי של שפר 'ענבי הגפן' - על האיכות המבריקה של השיר 'ענבי הגפן' חתומים אבי סינגולדה אבי אבידני וה"נשפנים" ,קולות - מקהלת ידידים ועל המיקס והעריכה הדיגיטלית הופקד אבי זיו (ז'אנו).

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!