נתנאל ישראל בחופה שלכם: "מקודשת"...

סינגל חופה חדש ומרגש לנתנאל ישראל - "מקודשת"

שיא מיוזיק | יום חמישי כ"ה אדר התשע"ג, 07-03-2013 בשעה 03:05צפיות: 1594.
נתנאל ישראל בחופה שלכם: "מקודשת"...
נתנאל ישראל
נתנאל ישראל, מהאמנים המצליחים והבלתי מעורערים במגזר הדתי אשר בימים רגילים נחשב על תקן של תלמיד ישיבה מנתניה, פונה גם לציבור הכללי עם שיר חופה סוחף העונה לשם "מקודשת", שיר שנכתב והופק לאור בקשות חוזרות ונשנות של לקוחות ומעריצים לשיר חופה מקורי.

אלי אסרף, המנהל האישי שתמיד האמין ביכולות הווקאליות היחודיות של נתנאל, החליט הפעם לצאת מהמסגרת המוזיקלית הצפויה והמתבקשת ונתן אופי עיבודי חדשני דרמתי וסוחף למילים והלחן שמרגשים לא פחות.

בשיחה מיוחדת עם נתנאל הוא מספר בגילוי לב על התפניות האחרונות בחיים הפרטיים וגם פונה לקהל שבזכותו ולמענו נכתב השיר:
"והנה המענה לכל אותם אלו שביקשו, שבטח לא אזכה להופיע בחופתם עם השיר המקורי כי אותם כבר חיתנתי, אבל בעזרת השם אצל משפחתם"
בין היתר נשאל נתנאל בנוגע לעדיפות הפקת שיר שקט על סינגל קצבי:
"אני שלם עם הבחירה הזו של שיר חופה שמסמל התחלה חדשה וכמו שהרבה יודעים, אני אדם שאוהב לרגש ולהתרגש, ואני חושב שאין יותר מרגש ומרוממם רוחנית מלהכניס חתן וכלה תחת חופתם ביום הגדול הזה שנמחלים בו כל עוונותיהם ומתחילים דרך חדשה, ממש כמו יום כיפור קטן"...
אלי אסרף מוסיף: "אנחנו נועדנו לשרת את הקהל חד משמעית, ואם לזה הקהל משתוקק אז השיר הזה, "מקודשת", הוא בעדיפות ראשונה. נתנאל פותח בדרך מוזיקלית חדשה
והחומרים הבאים יספקו גם את מי שכרגע שיר חופה לא מדבר אליו. החומרים המקוריים שנבחרו בקפידה תוך דגש על איכות מקסימלית ייחשפו בעזרת השם בזמן הקרוב"

את השיר כתב, הלחין, עיבד והפיק: אלי אסרף

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
נתנאל ישראל - מקודשת.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.