אחרי סינגל הבכורה עם אחד, ביחד עם המסר המאחד, שהפך להמנון הבלתי רשמי של הבחירות בישראל, ממשיך בן ציון בורובסקי לעבוד במרץ על אלבום הבכורה המשלב אחדות, שמחה ואופטמיות. בינתיים, הגיע חודש אדר בו מרבין בשמחה, ואין יותר מתאים ממנו בכדי לשחרר סינגל נוסף מתוך האלבום שבדרך: "חייך".

בן ציון בורובסקי הוא מחנך ומוסיקאי, אב לארבעה המתגורר במבוא חורון. החשיבה החיובית על החיים והצורך לשתף בה מגוון אנשים במקומות שונים, זורמת בעורקיו כבר שנים רבות. לצורך כך הוא משתמש ביכולותיו המוסיקאליות ומזה 15 שנה מופיע כזמר וקלידן בשמחות ואירועים.

עם השנים כתב והלחין בן ציון מבחר שירים ברוח של אחדות, שמחה ואופטימיות בעם ישראל. העבודות על אלבום משיריו החלו לפני כשנתיים יחד עם המעבד המוסיקלי המוכשר ערן קליין והוא עתיד לראות אור אי"ה לקראת ל"ג בעומר. השירים מודה אני ועם אחד, ביחד שכבר הספיקו לראות אור– זכו לחיבוק חם מכלי התקשורת בישראל.

כעת, רואה אור סינגל נוסף מתוך האלבום שבדרך: "חייך" הוא נקרא. לא לחינם הוא רואה אור דווקא בימי חודש אדר השמחים, הוא מדבר על חיוך גדול עמוק, פנימי ומוחצן הנובע מראייה נכונה את המציאות בה - "יש אבא במרומים משקיף על הילדים... יש לו תוכניות.. איך אנו מניבים פירות" - כל אלו ועוד מובילים לחיוך גדול שקובע באמת איך ייראה סדר יומינו.

המטרה של בן ציון בשיר זה היא להעביר מסר של שמחה אחד לשני, אם לחברים, לשכנים, לבן הזוג, אחים ואחיות וכל הסובבים- מכל הגוונים שחיוך גדול שווה הכל, בונה ומקרב בינינו תוך שהוא משרה אוירה שמחה ונעימה. כמו בעם אחד, ביחד שיצא לפני כחודש, ממשיך בן ציון בכיון ה'ביחד' ויצירת תחושת הנעימות בין אדם לחבירו, השוברת מחיצות ומחזקת מאוד את אהבת הבריות ואהבת הבורא.


האזנה עריבה בשיא מיוזיק!