"אשירה" עם יונתן ואהרון רזאל

"אשירה" סינגל מתוך "בין הצלילים" של יונתן רזאל בדואט עם האח אהרון..

שיא מיוזיק | יום שישי כ"ח שבט התשע"ג, 08-02-2013 בשעה 14:06צפיות: 1945.
"אשירה" עם יונתן ואהרון רזאל
יונתן רזאל
חודש לאחר יציאת אלבומו החדש "בין הצלילים" הזוכה לביקורות חמות מהתקשורת ולחיבוק חם מהקהל, יוצא יונתן רזאל לסיבוב הופעות: יום א' 17.2.13 זאפה תל אביב.
לקראת המופע, יוצא סינגל חדש מתוך האלבום- "אשירה" בו יונתן משתף פעולה עם אחיו- אהרון רזאל.

"עומק היא התכונה הבולטת בכל מה שיונתן רזאל עושה. ככותב, הוא חונך שאין מילה מיותרת בתורה, וכך גם בטקסטים המקוריים שלו. כמלחין וכמעבד, גם של טקסטים מקראיים, הוא יורד לפרטים הקטנים, ואלה יוצרים מנגינה יקרה...

ב"בין הצלילים" אלבומו החדש, הוא שב להטביע חותם בהיסטוריה... רזאל ראוי לכך, כי בעידן שמנסה לגמד קלאסיקנים כמוהו, הוא יורשם של מתי כספי, יוני רכטר, שלמה גרוניך וארקדי דוכין, כזה שמשלב בטהובן ובאך עם פופ מערבי..

אין מה לפחד מהכיפה הגדולה שלראשו של רזאל: כאב, תקווה וכישרון הם שפה שכולם אמורים להבין.." עינב שיף - 7 לילות.
"רזאל הוא דוגמא מצויינת לקרוס אובר דתי – חילוני, בכישרון הלחנה ובשירה שקוסמים בפשטותם המתנגנת כמעט לכל אוזן הישראלית, ללא חשש של הטפה או מיסיונריות מפחידה.." עמוס אורן - אתר הבמה.
"האלבום הזה הוא יצירה קלאסית ונקודת ציון חשובה בתהליך ה"שדרוג"; יש בו מכל העולמות, ממזרח ומערב, מהעבר ומעכשיו. וכמו מסמך יהודי טוב, הוא כולו תפילה שמעלה את כל המוזיקה לממד אחר יותר גבוה". אורה ברנס - NRG.

המופע נע על הציר שבין מוזיקה קלאסית, ג'אז, אתנית, חסידית וישראלית שעליהם גדל רזאל ויוצר חיבור מרתק בין הסגנונות האלה תוך דגש על רמת ביצוע ואלתור גבוהים עם עיבודי כלי מיתר מרתקים ונגינת פסנתר וירטואוזית. המופע משלב שירים מאלבומו הראשון, "סך - הכל" אשר הגיע למעמד אלבום זהב, כמו: "ציון", "סך הכל", "והיא שעמדה" שכבש את העולם היהודי בארץ ובעולם. ושירים מאלבומו החדש "בין הצלילים כגון: "קטנתי", "הגעגוע"," בין הצלילים" אשר כבשו את תחנות הרדיו השונות ואת הפלייליסט של גלגל"צ לצד המקום הראשון במצעדי השירים בתחנות הדתיות.

על הבמה רזאל מלווה בנגנים: עמית הראל - קלידים ומחשבים, ניצן חן רזאל - כינור, אלון יופה - תופים, גלעד אפרת –בס.


למילות השיר:
יונתן רזאל - אשירה.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.