בריו ולאופר שרים "שהחיינו"

בריו חקשור בלהיט חתונות חדש "שהחיינו" בעיבודו של אלי לאופר.

שיא מיוזיק | יום שני י"ז שבט התשע"ג, 28-01-2013 בשעה 01:34צפיות: 1779.
בריו ולאופר שרים "שהחיינו"
בריו חקשור (Baryo)
את 'שהחיינו' - הסינגל החדש של בריו חקשור, אתם תזמזמו מפתיחת העטיפה בפעם הראשונה, ועד לחתונה (שלכם, או של אחד מצאצאיכם בעז"ה).
בריו שהבין כי הפעם הוא מחזיק בסינגל לוהט, בחר להפקה המוסיקלית והעיבודים את אלי לאופר - מעבד שעבודתו מוערכת דווקא בטווח הארוך (האלבום מאמינים של MBD, אם תחנה של יידל ועוד).

בריו, בחור ישיבה (23) הנמצא בימים אלו בתקופת שידוכים, חזר לאחרונה מארה"ב, (לאחר שהשיל ק"ג רבים ממשקלו בחסות הסופה סנדי). מתמקד כעת בסיום העבודה על התקליט, אירועים בארצנו, ועבודות הכנה למופע מרכזי בו יציג בריו את להיטיו הגדולים על הבמה.

(בריו, שנחשב לאחת מהתגליות במוזיקה החסידית בשנת 2010, למד בצעירותו בישיבת ״תורה ודעת״ בניו יורק. שיתף פעולה עם הזמר יעקב שוואקי בשיר ״ברשות מורי ורבותי״ שאף הושר בפתיחת המופע הראשון של שוואקי בקיסריה 5768.

אחרי אלבום הבכורה ״שיר ושבחה״ שיצא ב2011 המשיך בעשיה בשיר ״נפלה עטרת ראשינו״ שהפך לנכס צאן ברזל במוזיקה היהודית, ובשיר החתונות ״כי המלכות״ עם בנו של משה לאופר.

בקיץ 2012 נבחר להשתתף עם 24 זמרים מכל העולם בפרויקט שירי שבת של חברת קוקה קולה. ולאחרונה הוציא אלבום פרויקט של שירים נוסטלגיים במוזיקה החסידית שנקרא ״אנעים זמירות״. כעת, הוא צועד לעבר האלבום השני שלו שכאמור יוצאת ממנו סנונית ראשונה.)

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
בריו חקשור (Baryo) - שהחיינו.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.