אסף שפר בציפייה לגאולה

"משיח" סינגל חדש וקצבי לזמר וליוצר אסף שפר.

שיא מיוזיק | יום רביעי י"ג טבת התשע"ג, 26-12-2012 בשעה 10:30צפיות: 2013.
אסף שפר בציפייה לגאולה
אסף שפר
מספר חודשים לאחר שהוציא את השיר המרגש "קראתי בכל לב" שהוקדש ליונתן פולארד, חוזר הזמר והמלחין אסף שפר עם שיר חדש וקצבי הנקרא - "משיח", למנגינה של ראלף זיגל המוכרת לנו בגרסתה החסידית כ"יידען" של מ.ב.ד.

שפר, זמר חתונות בציבורי החרדי והדתי לאומי ובהפקות נוספות ברחבי הארץ, מוסיף צבע נוסף למוסיקה החסידית שגוונים רבים לה, עם קולו הרך והמלא רגש מצד אחד ומן הצד הנוסף חספוס ועוצמה הבאים לידי ביטוי בשיר "משיח" שהינו קליט משובח וניכרת ההשקעה בכל צליל וצליל.

אופיים של השירים "חזקו ידיים רפות", "זה היום", שהלחין מנדי ג'רופי והשיר "לעושה נפלאות", משקפים את מסלול השנים האחרונות והשינוי שעבר אסף שפר, על כך שאין שיר 'סתם', ומאחורי כל שיר עומד מסר מסוים שחשוב למבצעו להוציאו לאור, על חיבור לקב"ה ועל הכמיהה והתלות הבלתי נגמרת והמוחלטת של האדם והעם באלוקיו.

שלא כמו בשירים הקודמים של שפר, השיר "משיח" מבוצע בהגייה עברית ומילותיו כתובות בפשטות יהודית, וניכר כי אלבומו הקרב יביא עמו שינוי מרענן ושילוב המוסיקה החסידית והיהודית שקרנה עולה בשנים האחרונות.

אסף שפר מתגלה כאן ככותב מילים מוכשר כאשר בפעם הראשונה מילותיו של השיר נכתבו על ידו, ושילוב המשפטים "גלה כבוד מלכותך עלינו מהרה" - "גלי גלות ברוח נישאים קולות המות (המיה)" - "משיח קרב ובא ינון ואליה אני שולח זו הנבואה", מתחברים לשיר המייחל לאהבת חינם וישועה, וכן בימים אלו של בחירות, נותנים תקווה ואמונה שענווים הגיע זמן גאולתכם.

העיבוד וההפקה המוסיקאלית הופקד ביד רמה בידי אחד המוכשרים בתחום אלי אסרף.
ובנוסף אבי סינגולדה, אבי אבידני, אריה וולניץ, דור אסרף על הסקספון ורפי דוידוב (חצוצרפי), הוסיפו נופך מקצועי ואיכותי, על קולות הרקע אחראים 'מקהלת קהל חסידים' – ישראל ברגמן, ישראל פריד, וחיים פולק, על המיקסים והאולפנים גבי גויכמן ואבי זיו (ז'אנו).

מילים: אסף שפר
לחן: רפאל זיגל

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
אסף שפר - משיח.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.