את תחילת דרכו כפייטן, חזן וזמר בעל קול צלול ונקי החל אלירן כבר בהיותו בן 9 שנים כאשר למד אצל החזן הגדול הידוע בשמו שי סימן טוב והמשיך את דרכו כלמדן רציני בישיבת "כסא רחמים" בבני ברק, שם גילה הבחור המופלא את כישרונו האדיר בקליטת מקאמים ובביצוען על הצד הטוב ביותר בעולם המוזיקה המזרחית.

הפעם הראשונה בה אלירן זוכר את עצמו עולה על בימת החזנות המסורתית היתה כאשר מלאו לו 12 שנים, בבית הכנסת המרכזי של חולון, שם היה עולה הנער המוכשר לקטעי פיוטים בשבתות ובימים הנוראים כאשר קהל המתפללים נרגש ונרעד מקולו האדיר.
משם החל שמו של אלירן להתגלגל מפה לאוזן כזמיר המוכשר של חולון.
כבר בגיל 13 כאשר עוד לא סיים לחתום את השבת חתן שלו בעצמו החל אלירן להתגלגל משבתות חתן אחד למשנהו כחזן מבוקש ומוכשר, כשהוא מנעים את המוזמנים בשירתו הצלולה והחדה במהלך הסעודות ובעיקר לאורך התפילות.

יחד עם הפעילות הבלתי פוסקת של אלירן לעצור את נשמתו של קהל מאזיניו הוא משמש כחזן קבוע בבית הכנסת "בן איש חי" בראשון לציון, הידוע כמכיל 600 איש מינימום מידי שבת...!

כיום מופיע אלירן גם באירועים וחפלות כזמר אורח התופס מקום חשוב בשולחן הכבוד של מארחיו.

לאור הצלחתו המסחררת בעולם המוזיקה הוציא אלירן אף מספר שירים שזכו לתהודה והערצה גדולה בתחנות הרדיו הגדולות של הזמר החסידי מזרחי, "תודה לאבא" מהפרויקט של עמי מימון - 'עם ישראל מחבק את אבא', והסינגל שבא לאחר מכן "אתה לי המלך".

את הלהיט החדש והשלישי "קורא אליך" הוציא לאחרונה אלירן בדואט עם אחד מגדולי הזמר החסידי מזרחי שאול חיון ובליוי נפלא של הזמר חיים בר.

הסינגל זכה להערכה רבה בקרב גדולי הזמר המזרחי ולהערצה רבה בקרב מאזיני המוזיקה המזרחית, בסינגל מראה אלירן את כישרונותיו החדים לשירה חלקה זורמת וצלולה, שליטה מלאה בעליות חדות אך בלתי מורגשות הגורמות למאזין להתמכר לשיר ולהאזין לו ללא הפסקה...
הסינגל החדש הנו אחד הלהיטים המוצלחים ביותר שיכולה המוזיקה המזרחית להציע לקהל המאזינים שלה.

מילים: ישראל סולוב
לחן: טורקי
עיבוד: שמואל אהרון

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!