אם חשבתם שיש עוד נישה אחת – חג אחד במעגל השנה – ש'לחיים הפקות' עוד לא הגיעו אליו, אז הנה זה הגיע: האלבום המרהיב לחיים טיש תורה המפציע בימים אלו לקראת חג השבועות.

אחרי סדרת החגים הארוכה שהקיפה את הימים הנוראים, סוכות, שמחת תורה, חנוכה, פורים, פסח ול"ג בעומר, משלימים ב'לחיים הפקות' את הפאזל השנתי ומפתיעים עם אלבום שכולו תורה לרגל חג השבועות.

על הפקת האלבום, שוקדים כבר מלפני תקופת החגים של תשע"ב. הצוות הנרחב בראשותו של הרב יוסף משה כהנא, ליקט בקפידה 30 ניגונים נבחרים, מעידית ניגוני התורה שהיו לנכסי צאן ברזל בקהילות הקודש ובחצרות החסידות, אשר חברו ל'יצירה תורנית' מושלמת.

טובי האומנים נוטלים חלק באלבום – כמיטב המסורת של 'לחיים'. על העיבודים המוזיקאליים מופקד כמובן ר' חיים מנחם הרטמן, על עיבוד הקולות וניצוח המקהלה ר' הרשל בריסק יחד עם ר' פנחס ביכלר, כשמקהלת 'פרחי לחיים' מארה"ב משלימה את האלמנט המרגש שלה להוואי המיוחד של האלבום.

כסולנים מככבים: יענקי דסקל, משולם גרינברגר, ארהלה סאמט, משה שטעקל וברוך ויזל, כשילד הפלא בערי קרויס מארה"ב, מלווה בצלילים הענוגים בקולו המתוק את האלבום.

האלבום המרהיב שעוצב ביד אמן של מלכות-וקסברגר, ישרה בביתכם אווירה של חשקת התורה, יהווה הכנה ראויה ליום הגדול – יום מתן התורה, ולא פחות מכך, ילווה אתכם לקראת מעמד סיום הש"ס הקרב ובא...