מה הפעם? העוברים והשבים בשכונות ירושלים, ובעיקר באזור מאה-שערים וגאולה, רגילים לפשקווילים שונים ומשונים, המזהירים ומתריעים מפני פרצות שונות וענייני השעה. בסוף השבוע האחרון, נתקלו אלפי התושבים והמבקרים בעיר, בפשקוויל חדש אשר כיסה את שלטי החוצות ברחבי השכונות החרדיות.

"מה הפעם?" – תהו בינם לבין עצמם, כאשר נתקלו בכותרת המזהירה: "אל תעברו בשכונתינו". כותרת זו מוכרת משלטי החוצות המכריזים בכניסה לשכונת מאה שערים, המבקשת מן העוברים בשכונה, להתחשב ברגשות התושבים.

"מה רוצים כעת" – תמהו עוברי האורח, ונעמדו לקרוא את פרטי המודעה. בהגיעם לפסקה השניה, התחלפה ארשת התימהון בחיוך מבודח. ארשת הפנים הרצינית והמודאגת משהו, הפכה לבת-שחוק נינוחה. "אל תעברו בשכונתינו, במצב רוח לא רגוע" – פנה הפשקוויל אל החולפים על פניו. בהמשך נכתבו המאפיינים: "מצב רוח רגוע כולל: אוירה נינוחה, אושר, שמחה, טוב לבב – ובעיקר: אלבום מס' 2 של 'מרגוע'".

כך יצא המרצע מן השק, בדמותו של אלבום נוסף מבית 'לחיים הפקות'. השני בסדרת מרגוע שהפך יחד עם קודמו לתחילתה של סדרה שכולה מרגוע. אלבום גדוש במנגינות רגועות, המושתתות על טהרת הקודש, ההופכות כל חלל אוויר, לאווירה נינוחה, מרגיעה ופוריה. מיטב הנגנים, בינהם: נגן הקלרינט הנודע חיליק פרנק והכנר אורן צור, נוטלים חלק בהפקה המוסיקלית המרשימה.

על הפשקוויל, חתומים מפיק הדיסק 'לחיים הפקות', יחד עם חנויות המוסיקה המובחרות – בהן ניתן להשיג את הדיסק שראה אור בימים האחרונים, וכמובן – תושבי השכונה, שמן-הסתם יסמכו ידיהם על הציפיה לאווירה רגועה ומאושרת בכל אתר.