יעלה אלישבע מגישה - היכל הניגון בביצוע זמרים

האיזנו לסינגל בביצועו של גד אלבז לאלבום החדש שמגישה יעלה שבע - היכל הניגון...

שיא מיוזיק | יום שבת כ"ו טבת התשע"ב, 21-01-2012 בשעה 22:12צפיות: 1843.
יעלה אלישבע מגישה - היכל הניגון בביצוע זמרים
גד אלבז
לפני שלוש שנים וקצת, בחג החנוכה תשס"ט, הוציאה הזמרת יעלה אלישבע את אלבום הבכורה שלה – היכל הניגון. היה זה ממש נס גלוי כי מעולם לפני כן היא לא ניגנה, הלחינה ובוודאי שלא עסקה בעיבודים מוזיקאליים. האלבום זכה לביקורות נפלאות, אולם בשל העובדה שיעלה אלישבע היא זמרת שחזרה בתשובה ושרה לנשים בלבד, האלבום לא זכה לחשיפה מספקת היות וקהל היעד שהוגדר – היה מצומצם למדי.

המטרה שהאלבום יגיע ללב כל החפצים לשמוע, לא נתנה ליעלה אלישבע מנוח. לאחר שנה וחצי של חיפושים אחרי הזמרים המתאימים, יוצא כעת האלבום בגרסא חדשה, הפעם בביצוע של זמרים מוכרים וטובים: אהרן רזאל, אילן דמרי, גד אלבז, ישי לפידות, נתנאל מלייב ואביחי פז גרינוולד.

חשוב לציין כי הזמרים באלבום הוקלטו על הפלייבקים של האלבום המקורי, הזמרים התמודדו בצורה מפליאה עם הסולמות הגבוהים והלחנים המורכבים והיחודיים של יעלה אלישבע. הם עשו זאת בכשרון רב, והתוצאה קסומה.

האלבום היכל הניגון הוא שילוב של מזרח ומערב שכולו תפילה, הודיה וחיפוש קרבת השם, והוא מעין מסע רוחני לתוך הנשמה, המלווה במוסיקה ייחודית, מקורית ושמימית. לידתו של האלבום התרחשה כאשר נסעה יעלה אלישבע לפני למעלה משש שנים, לקבריהם של הבעל שם טוב ורבי נחמן מברסלב, שם הרגישה שממש נפתח לה פתח ל"היכל הניגון", משם, הלחנים, העיבודים וחלק מהמילים כבר פשוט זרמו ממנה הלאה עד להפקת האלבום הראשון לפני 3 שנים וכעת גם לגרסא המחודשת המובצעת בצורה שונה ומפתיעה ביותר.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!
למילות השיר:
גד אלבז - בגלל אבות.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.