גיא זו-ארץ מוציא לרדיו שני שירים מתוך הפרוייקט "גיא זו-ארץ שר לדינו ופיוטים מהבית", פרוייקט משותף עם אחיו, רועי זו-ארץ.

"עת שערי רצון" - פיוט המושר ע"י עדות המזרח בתפילת ראש השנה וגם בתפילת הנעילה של יום הכיפורים.
"ADIO KERIDA" - שלום יקרה - שיר פרידה מלא אכזבה ותוגה, אחד מהשירים העתיקים של יהדות ספרד במשך דורות רבים והוא מושר ע"י דוברי הלדינו בארץ ובגולה.

שני השירים הוקלטו בהופעה חיה, שהתקיימה בבכורה ב"פסטיבל האביב הבינלאומי ראשון לציון", שהתקיים במאי 2011.

המופע "גיא זוארץ שר לאדינו ופיוטים מהבית" הוא מסע השורשים של גיא ורועי בעקבות סיפורי משפחתם ועלייתם ארצה מארצות הבלקן ומטריפולי.

בשנים האחרונות חקרו גיא ורועי את השורשים התרבותיים שלהם וניסו להבין מאיפה הגיע החיבור שלהם ללדינו, לפיוטים ולמוסיקה הישראלית השורשית. גיא מספר איך גדל לצד סבתו מצד אמו, שמוצאה מסלוניקי. איך היה יושב על ברכיה ומקשיב לה שרה בלדינו בזמן שהיא הייתה מבשלת ובמקביל היה מבקר את סבו מצד אביו והיה יושב איתו מידי שישי ושבת ומתלווה אליו לבית הכנסת של יוצאי לוב ושותה בצמאון את הפיוטים ששרו שם.

לשירים אלו, שירי ילדותו, הייתה השפעה עצומה על הצליל הפנימי שלו, המושפע מאד משירי האהבה והתשוקה של הלדינו מצד אחד ומהניגונים העמוקים של הפיוטים מצד שני.

את המופע מפיק מוסיקלית אחיו של גיא, רועי זו-ארץ (שהפיק את האלבום הראשון של היהודים, עבד עם ריטה, מאיר בנאי, דני סנדרסון) ויחד הם מביאים אל הבמה את הבית המוזיקלי האישי שלהם.

גיא החל את דרכו המוסיקלית בשירותו הצבאי בלהקת חיל האויר. מיד לאחר שחרורו מצה"ל, השתתף במחזמר "בוסתן ספרדי" בתיאטרון "הבימה" ולאחר מכן במחזות זמר נוספים: "תל אביב הקטנה", "מרי לו", "ללכת עד הסוף" ו"ברנשים וחתיכות".

במקביל, בימים אלה מסיים גיא את אלבום הבכורה שלו "כל הבשורות".