במגמה המתפתחת של מקהלות בנים, יש לשלשלת ג'וניור מקום של כבוד. פחות משלושה חודשים לאחר ששחרר את אלבום הבוגרים החמישי (שלשלת 5), חוגג יצחק רוזנטל, מנהיגה הבלתי מעורער של להקות שלשלת ושלשלת ג'וניור, השקה של אלבום נוסף, שלשלת ג'וניור 2. באלבום החדש ניכרת עבודה מדויקת וקשה של רוזנטל שמפעיל את להקות הבנים ומלחין את כל השירים שלה. באלבום החדש חברו מיטב הכוחות בתעשיית המוסיקה בישראל ובניו יורק. מכאן - רון תיכון, משם - רולי אזרחי, אריה קונסטלר ואיאן פרייטור. הניהול המוסיקלי הופקד בידיו של שלומי קאופמן.

האזנה לאלבום השני מלמדת שלא רק רוזנטל התבגר, גם דרדקיו התמקצעו עם השנים. שלשלת ג'וניור מורכבת מעידן פנחוט, דוד דקס (הבן של שלומי דקס), חיים גליקסמן ואברומי שוועבל. הרכב הלהקה מתברר, נאלץ לבצע שינוי באיוש התפקידים בשל חילוף הקול והתבגרותם של החברים הצעירים. ילדי שלשלת ג'וניור יודעים היטב את מלאכתם, ההרמוניה ביניהם מרשימה, הקולות מלהטטים בקטעי הסולו ומעצימים את החוויה.

האלבום מכיל עשר רצועות קצביות, שמחות מחד אך גם מרגשות מאידך. 'נער הייתי', מסתמן כלהיט קצבי בטוח, רצועה אחרת שסומנה כבר בעת שהתארחה באלבום אחר היא גרסה צעירה משהו של 'יפיפית' מתוך האלבום הרביעי של חבורת א.ק.א. פלא שמרגשת את כל שומעיה.

שלשלת ג'וניור 2 עכשיו בישראל.