אחרי שהפך לאחד השירים המושמעים ברדיו הישראלי עם "מה עשית היום?", אהרן רזאל ממשיך במסע המוזיקלי המופלא שלו. השיר השני היוצא מאלבומו החדש הוא דואט מרגש עם שולי רנד.

המנגינה של "עולה בשביל" (במקור: "בצל האל הנך") חיכתה במגירה של רזאל במשך יותר מעשור, כמו מרבית השירים באלבומו החדש. בחיפושו אחר מילים הלך רזאל בין משוררים ופזמונאים עד שהגיע ליענקל'ה רוטבליט שאמר לו כי הוא חושב שהוא (רזאל) צריך לכתוב את המילים לבד. התוצאה, רזאל ורעייתו אפרת, כתבו יחד דואט מרגש והקדישו אותו לחברם בצלאל שנפטר (בצל האל הנך).
הקשר בין רזאל לשולי רנד מבוסס על אהבה, הערכה ואמנות. "עולה בשביל" הוא שיר מסע, והשילוב בין הרוך והמלודיות המאפיינים את רזאל לבין החספוס והעומק שמביא עמו שולי רנד, יוצרים חיבור מסקרן ואמיתי שלא יוצא מהלב.
סגנונו המוזיקלי של רזאל נע בין רוק, מוזיקת עולם, ראגיי ומוזיקת נשמה עם מקצבים שמחים וקליטים. אחרי שכבש את המגזר הדתי ונחשב לאחד מגדולי כוכביו, רזאל זוכה לפופולריות חסרת תקדים בקרב קהל חילוני. יש בו קצת ממאיר בנאי, קצת מאלון אולארצ'יק, קצת מאריאל זילבר ובעיקר המון אהרן רזאל. האלבום המלא "מה עשית היום?" יראה אור ב"ה בסוף מרץ
האלבום "מה עשית היום" יופץ על ידי התו השמיני
האזנה נעימה
כמובן שפינקנו אותכם כרגיל גם במילות השיר