שמעון משעלי הוא חזן, זמר ופייטן בעל קול מיוחד שעבר הכשרה קולית מקצועית. כבר למעלה מ-14 שנה שהוא עובר לפני התיבה בנוסח ירושלמי וכן שימש כחזן בשנים האחרונות בקהילת "יד דניאל" ובקהילת "מעיין השלום" בעיר בני ברק.

בין השאר עורך משעלי ערבי שירה, שבע ברכות, בשירה ובפיוט בליווי כלי נגינה וכן עורך ומופיע בשבתות חתן כחזן ופייטן ומשמש גם כבעל קורא בימים הנוראים

במשך השנים הנפיק מספר לא מבוטל של אלבומי זמירות ופיוטים מזרחיים כשגולת הכותרת היו צמדי האלבומים "עונג שבת מזרחי" ו "שמחת עולם" בהפקת חברת 'הינדיק הפקות' שנמכרו ברבבות עותקים ונתקבלו בברכה בכלל הציבור.

יחודו של משעלי היא ביכולתו לשמר את הפיוטים בהגייתם המדוקדקת מצד אחד, ומאידך לאפשר לשומעים ללמוד את השירים על בוריים ולצרף אותם אל שולחן השבת והחג שלהם. משעלי מאמין כי השירה יכולה לחדור ללבם של המאזינים, גם אם הם רחוקים מהדת. "באופן כללי, בכל השירה שלי אני משתדל שהטעם של המסורת מבית אבא יישמר", הוא אומר.

כעת משיק משעלי את "אביעה רננות" - צמד אלבומים חדש עם זמירות ופיוטים נוספים. בין הפיוטים: למולדת שובי רוני, אעופה אשכונה, כי אשמרה שבת, יעלה יעלה, ישמח חתני, יגדל אלוקים חי ואחרים.