"למען שמך"-"ניגון" ישיבתי בניחוח ים תיכוני קליל

הזמר אלעד שער לא שוקט על השמרים!

שיא מיוזיק | יום שבת י"ז שבט התשע"א, 22-01-2011 בשעה 17:19צפיות: 7296.
"למען שמך"-"ניגון" ישיבתי בניחוח ים תיכוני קליל
אלעד שער
הזמר אלעד שער לא שוקט על השמרים! חצי שנה חלפה מאז הוציא את אלבומו השני והמצליח, "הוציאה ממסגר נפשי". וכבר בימים אלו נמצא בעבודה אינטנסיבית על אלבומו השלישי שיראה אור בע"ה בקיץ הקרוב, בו ימשיך לכתוב ולהלחין את מירב שירי האלבום. בשנה האחרונה שעט שער, והתמקם לו בבטחה במרכז הבמה והעשייה המוסיקלית בז'אנר המוסיקה המזרחית וכבר מסתמן כאחת הבטחות הגדולות של השנים הבאות במוסיקה המזרחית, כאמן בעל ביצוע ווקאלי ייחודי ומרגש.

שער שכבר הוגדר כזמר נשמה, בעקבות לא מעט להיטי רגש ונשמה שניפק כדוגמת, "הוציאה ממסגר נפשי", "בעקבות הלב", "רק עוד רגע", "אתה לי האור" ועוד. עשה בשנה האחרונה שינוי תדמית כזמר בלדות מרגשות עם מספר לא מבוטל של סינגלים קצביים ומקפיצים, שהפכו ללהיטים גדולים. כגון, "אליך בתפילה", "אבא של כולנו", "תן לשמוח", ועוד. כעת חוזר שער אל גזרת שירי הבלדות, ובגדול. עם הסינגל הראשון מהאלבום החדש [שלישי במספר]. "למען שמך" – שיר תפילה אקטואלי פרי עטו של שער, המדלג בעדינות בין מחוזות מערב ומזרח. וממזג בתוכו "ניגון" ישיבתי, שנדמה כחלק מרפרטואר ה"ניגונים" ושירי הרגש והדביקות הקבועים של סעודה שלישית, עת השמש מתחילה לפנות את מקומה לטובת הירח בזמן שה"ניגונים" ואווירת הדביקות נמשכת לה אל יציאת השבת. לבין סלסולים המתובלים בניחוח ים-תיכוני קליל. בהפקת הסינגל משתתפים מיטב המוסיקאים והנגנים בז'אנר אבי סינגולדה, אבי יפרח, אשר פדי ובוריס. כשעל העיבוד הופקד ציקי זנתי.

בימים אלו סיים שער את הרכבת הלהקה החדשה בניהולו המוסיקלי של הקלידן והמעבד המוסיקלי ישי דנוך, שכבר מלווה אותו באירועים ומופעים.

האזנה מהנה!

למילות השיר:
אלעד שער - למען שמך.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.
דף שגיאה | שיא מיוזיק
Data too long for column 'link_page' at row 1
דף שגיאה