יניב בן משיח - אלו הם חיי

מקור: אודי דמארי, לחן: אודי דמארי, ז'אנר: לא צויין.

נמצא באלבום: השגחה מהשמיים.

yosittt | יום ראשון י"ח אייר התשע"ז, 14-05-2017 בשעה 17:30צפיות: 2467.
יניב בן משיח
יניב בן משיח
מילות השיר:
יום ראשון שבשבוע / מתחילים שוב את החיים / יום שני נכנס לקצב / ואוסף את השברים / בשלישי ממשיך בדרך / רביעי קצת נעלם / בחמישי עם ראש קדימה / ובשישי כמעט מושלם / רק בשבת אני עוצר ליום אחד / מקבל את הברכה ושמח / אילו הם חיי לא עוצר לרגע / פשוט ממשיך בדרך ובוטח באחד / אלו הם חיי לא עוצר לרגע / מחכה לראות מה יביא לי המזל / הימים חולפים ברגע / השעון לא נעצר / לא עוצר ולא לרגע / כי הזמן כבר לא נשאר / וכל יום שמתחלף לו / מקרב את המלכה / הקדושה המענגת / הקסומה והיפה / כי אשמרה שבת אל ישמרני / אות היא לעולמי עד בינו וביני
הערות על השיר:
מילים ולחן: אודי דמארי / עיבוד והפקה מוסיקלית: אודי דמארי / תופים: אשר פדי / בס: אבי יפרח / גיטרות: שמעון יחיא / בגלמה: אריק כהן / קלידים: אודי דמארי / קלרינט: בוריס חיימוב / כינורות: רוניוס / טכנאי הקלטה ומיקס: אודי דמארי.

עוד באתר:

  • אברהם אבוטבול ז"ל - אברהם היה אחד

    קווים לדמותו ולזכרו של אחד המוסיקאים הגדולים במוסיקה היהודית מקורית, הזמר והיוצר אברהם אבוטבול ז"ל (בית הקדושה, כוכבי אור, האר לי משם),"בן ברוך" מאושפזין.

    אברהם אבוטבול ז"ל - אברהם היה אחד
  • Classic Storm - כשמו כן הוא...

    אחרי זמן מה שלא כתבתי, חזרתי לכושר עם אלבום שנתן לי הרבה כוח להמשיך לכתוב, של שני אומנים, אב ובן, שהפיקו משהו מעניין במינו - מנגינות קלאסיות בעיבוד מודרני... קריאה מהנה ונעימה...

    Classic Storm - כשמו כן הוא...
  • פרוייקט של אמונה

    איתי סיטבון בקאמבק אחרי שנה בערך של שתיקה על אלבומם החדש של הפרוייקט של רביבו – אמונה. מה מיוחד באלבום, הנתון שהכי בולט ששווה בשבילו להאזין לאלבום, ומה הוא בכלל חושב על סטטיק ובן אל?

    פרוייקט של אמונה
  • יונתן רזאל חוזר מבין הצלילים

    סקירה מקיפה על אלבומו החדש והמרתק של הזמר והיוצר יונתן רזאל "בין הצלילים"

    יונתן רזאל חוזר מבין הצלילים