הוסף שיר חדש

ביוגרפיה של ברק גרוסברג:

ברק גדל בבית הוריו במרכז תל אביב למשפחה שעיסוקה היא ב "שואו ביזניס", אביו הפיק וניהל להקות חשובות בהיסטורית הרוק הישראלי, בין הלהקות: ששת, גן עדן, זינגלה, להקת פיאמנטה, מים חמים (רמי פורטיס ושולץ האיום), חלום קוסמי (ברי סחרוף) ועוד, במועדון הרוק הישראלי מאמצע שנות ה-70 בבין לסין ועד היום בהופעות קאברים לאותה התקופה בה הרוק שלט בעולם.
ברק לוקח חלק בהופעות אלו מגיל 15 ועד היום, ביחד עם אחיו יהונתן גרוסברג, סולן להקת הרוק הכבד קדחת ומפיק בעצמו במועדון הרוק הישראלי.
בין היתר ניגן ברק עם אמנים מוכרים בארץ: שולי רנד, ארז לב ארי, דני שושן (הצ'רצ'ילים), דניאל זמיר, חנן בן ארי, רועי אדרי, רועי לביא (התבלינים), יהודה חופש, מתן אבן חן ועוד.
ניגן גיטרה גם באלבומה של להקת קדחת (אחיו יהונתן הוא הסולן) שעתידה לצאת בחורף הקרוב.
ברק נחשף ושאב כנער בבית הוריו מהמון אמנים ומוזיקאים שהיו בני בית אצלהם ומגיל צעיר מסתובב מאחורי במות, ולאחר מכן גם על הבמה עצמה, בגיל 15 כבר ניגן בבארבי ביחד עם האחים פיאמנטה, האח יוסי ז"ל הוא מורה ודמות הערצה של ברק מימים אלו בהם נפגש ברק פעם ראשונה עם רוק ויהדות.

בגיל 21 החל ברק את תהליך החזרה בתשובה, מתוך חיפוש אחר רוחניות ומשמעות בעולם הגשמי והמטורף של תל אביב, החל למצוא נחמה לראשונה כאשר הגיע לבית כנסת חב"ד, מתחת לבית הוריו בתל אביב,
שם הוא הצליח למצוא שמחה אמיתית ועומק לחיים, מהמקום הזה נולדה כתיבת מוזיקה בנושא שמתארת את היחסים של המקום שהוא בא ממנו כתל אביבי לא שומר תורה ומצוות וכל מה שקשור בזה, המלווה בניכור של החברה תחושת הריקנות, לבין האידיאל של התורה והמצוות.

כרגע (09/2017) עובד ברק על אלבום ראשון בשם "פרויקט סולו!" מתוכו יצא הסינגל "בעולם האמיתי".

ברק גרוסברג

אלבומים של ברק גרוסברג:

  1. לא נמצאו אלבומים במאגר.

שירים אחרונים של ברק גרוסברג שנוספו לאתר: לרשימה המלאה