קול אחר בישראל: עולם המוסיקה החסידית מתחדש בקול בגוון מהוקצע ונוגע ללב! דוד סיטבון, זמר מחונן סולל את דרכו אל הפסגה. את תווי השירה ינק מקטנות, תחילת דרכו המוסיקלית חווה כילד בבית מוסיקלי ואביו, זמר גדול בצרפת של אותם ימים, כתב והלחין שירים שהפכו ללהיטים.
כילד פלא השתתף סיטבון במקהלת הילדים "אוי רבי" ואף ליווה זמרים באירועים וחתונות. ישיבת חב"ד ב### הייתה פרק משמעותי של חיים בארץ ישראל, אח"כ הגיעה השליחות באיטליה, שם גם עשה 'סמיכה' לרבנות. במהלך השהיה ב'גלות אירופה' ארגן סיטבון אירועים יהודיים לטובת הקהילות היהודיות. הוא שר בהופעות ודינרים בכל הגלובוס, בקיץ תשע"א הופיע עם גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד ובערב שירים חסידיים לצד יהורם גאון, בצרפת.
כששב לארץ, שמו הטוב כבר התרוצץ לפניו ודוד סיטבון הפך לשם חזק ופופולארי בעולם החתונות (שי ברק, עובד מוניס, יוסף חיים, לייבל'ה ליפסקר ועוד) במקביל היה שותף לפעילות חב"ד בבסיסי צה"ל בארץ ואפילו שם המשיך לשמח אלפי חיילים. דוד אב לשלושה ילדים, מתגורר בירושלים.
הלהיט הנוכחי "בניין עדי עד", מביא לגבהים את יכולותיו הווקאליות של סיטבון. הוא גייס את אנשי המקצוע המעולים ביותר בשוק, יעקב מנשה – כוכב עולה בתחום ההלחנה ואת יובל סטופל, מעבד מוכשר שמלווה את מיזמי המוסיקה היהודית הגדולים בעולם. "חיפשתי זמן רב שיר שקט ומרגש", מספר דוד, "הגעתי למלחין יעקב מנשה יחד עם אבי, האזנו אצלו לעשרות שירים, אבל כשהגיע השיר הזה, הסתכלנו אחד על השני והיה ברור שזה השיר. מאותו ערב אנחנו מזמזמים אותו ללא הפסק".
האזנה עריבה בשיא מיוזיק!